יום ראשון, 9 באוקטובר 2011

אם רק היתה לי עוד דקה ...

אם רק היתה לי עוד דקה איתך ... הייתי אומרת לך שאני אוהבת אותך ! למרות שאף פעם לא אמרת לי .
אם רק היתה לי עוד דקה איתך ... הייתי מחבקת אותך חזק חזק ! למרות שאף פעם לא חיבקת אותי .
אם רק היתה לי עוד דקה איתך ... הייתי מנשקת אותך על הלחי הרכה והריחנית שלך כמו שאהבת ,למרות שאף פעם לא נישקת אותי .
הייתי מכריחה אותך לעזוב את העבודה !!! בכל זאת, קיבלנו כבר שתי אזהרות .
הייתי יותר סבלנית אליך,
הייתי מצלמת אותך המון עם הילדים שלי,
הייתי מצטלמת איתך בעצמי, איך זה שאין לנו אף תמונה ביחד מהשנים האחרונות ?
הייתי נוסעת איתך לטייל בארץ, כמו שכ"כ אהבת.
הייתי מאפשרת לך לנסוע לחו"ל עם הנכד שלך כמו שכ"כ רצית
הייתי מבקרת אותך יותר.
הייתי מוצאת זמן וסיבות לשוחח איתך יותר.
הייתי דואגת שהילדים שלי יבקרו אותך כל יום.

אבל אין לי עוד דקה ! אפילו לא עוד שנייה ...

אבא נפטר על שולחן הניתוחים לאחר תאונת דרכים ב -07/06/2011, ערב שבועות והוא בסך הכל בן 64 !


אבא, אני מתגעגעת !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

קצת עלי



אני יפית. נעים להכיר.
חובקת את האיש שלי כבר 20 שנים (טפו טפו :)) ואת שלושת הכוכבים שלנו בני 13,17.5 ו-11.
בנינו את ביתנו במושב בעמק איילון, המקום בו גדלתי ואחד המקומות היפים בארץ.
יזמת בנשמה, אוהבת טבע, ים, אוכל טעים, מכורה לדברים יפים, אוהבת לטייל בארץ ובחו"ל, לצלם ולקרוא.
אבל הכי הכי אני אוהבת ,לעבור בין חדרי הבית בשעת לילה מאוחרת, כשכולם ישנים, להקשיב לנשימות אהוביי , להסניף אותם ולהרגיש - תודה !